Middagsbjudning

Jag har jobbat idag igen. Men det blev en ganska lugn och kort dag. När jag var klar på jobbet gick jag på make up store en sväng för att köpa ett supersnyggt glitter. Tror att det kanske kommer användas imorgon på personalfesten. Japp, vi har personalfest imorgon. Vi ska träffas på jobbet vid 18.00, där vi bjuds på drinkar, och sen strax innan 20.00 ska vi på O'learys för att käka middag. Vi kommer blir bjudna på drinkarna och middagen. Jag tror det kommer bli jättetrevligt! Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig imorgon. Men jag ska se till att jag får hjälp med det ikväll när min vän Lisa kommer hit. Jag har bjudit henne på middag, och sen ska vi se hockeyn. Det kommer bli mysigt!
 
Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild på sminkningen imorgon så ni får se hur det blev med det nya glittret. Ni kan kanske även få en bild på mitt klädval.
 
Snart är det dags att börja med maten. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0