Mental träning med Olof Röhlander

Idag fick jag hoppa in och jobba några timmar. Och efter jobbet gick jag på ett föredrag, närmare bestämt klockan 13-15. Det var Olof Röhlander som talade om mental träning. Det var riktigt intressant och det var mycket humor inblandat. Om ni får möjlighet att lyssna på honom någongång, så tycker jag att ni ska ta chansen. Ni kommer inte att ångra er! Jag kommer definitivt att lyssna på honom igen, för att fräscha upp minnet.
 
När vi kom hem lagade vi friterad kyckling med ris och jordnötssås till middag. Gott! I övrigt har jag inte gjort något speciellt, sitter med brynfärg i brynen nu som strax ska bort. Så jag hoppas det blev ett bra resultat. Och snart är det även hockey. Modo möter Timrå.
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0