Match ikväll

Hej!
 
Det gick bra på jobbet, det blev i alla falla 4 timmar. När jag kom hem gick jag direkt till tvättstugan för att vika det sista som Jonas har tvättat idag.
 
Snart är det dags att laga middag, det blir korvstroganoff idag. Sen kommer Elin hit vid 17-tiden, för att sedan åka ner och träna med mig. Jag kom ju på att jag inte alls ska se något tvprogram på tv idag, det är ju hockey! Det kan man ju inte missa. Det har ju varit uppehåll i ca 2 veckor, så jag har faktiskt ett litet hockeysug just nu. Så jag hoppas att Modo kan vinna ikväll efter upphållet.
Jag ska eventuellt agera frisör i något paus också tror jag. Får väl se om Henke har bestämt sig för om det blir en klippning eller ej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0