Lekt frisör idag

Dagen började vid 9 imorse. Tanken var att jag och syrran skulle träna, men hon hade migrän så vi ska träna imorgon istället. Istället följde jag med mamma och moster Ellen runt sjön med deras hundar. Efter promenaden åkte vi hem till mig och jag fick agera frisör. Elin behövde klippa sig, men det fanns inga tider hos frisörerna på stan, så jag gjorde ett försök att kapa en bit av hennes hår. Jag tror faktiskt hon blev ganska nöjd, eftersom hon lagt ut bilden på både facebook och instagram. Sen var det dags att laga mat. Det blev grönmögelfilé med champinjoner och ris till det. Gott blev det! Och efter middagen var det mammas tur att bli av med lite hår.

Det gick bra att jobba i söndags, men det var många partyrum. Alltså rum där folk har druckit och det är flaskor över hela rummet. Fick även hoppa in och jobba igår också. Skönt att jag får lite extra timmar ibland.

Kommentarer
Postat av: mamsing

Tusan vilka fina kalufser vi fick. Du är duktig du, min ängel. Puss. :D

2012-11-28 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0