Kursstart

Idag fick jag verkligen sova ut. Vaknade strax innan 10, så det var riktigt skönt. Sitter i soffan och väntar på Elin just nu. Vi ska åka och träna, men hon försov sig visst en stund. När jag tränat är det raka spåret hem till kursboken. För idag börjar kursen på riktigt, så nu är det plugga som gäller. Jag måste även försöka komma på vad vi ska äta för middag i veckan. Det är inte alltid det lättaste, men vi har som tur är gjort en egen recept-pärm, som jag ska kolla igenom för tips och idéer.
 
Jag kan ju även berätta att jag äntligen planterade om dom där blommorna som jag pratade om. Så nu är det tomt i fönstrena, så jag tror jag ska kolla på affären sen om det finns någon blomma som jag kan tänka mig att köpa. Det är konstigt hur mycket en blomma kan förändra. Det ser mycket hemtrevligare ut när man har något i fönstrena.
 
Nu är det bäst att jag gör mig redo för dagen. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0