Fyra bugg och en coca cola

Zumban gick bra. Första gången jag gick på zumban så var det väldigt svårt att hänga med på alla rörelser, men nu när jag gått på den ett flertal gånger så går det bättre och bättre att göra samma rörelser som ledaren. Det är kul att det är så stor åldersskillnad på oss som är med. Idag var den yngsa 20 och den äldsta 60+ skulle jag gissa på.
 
Idag fick jag min kursbok som jag kommer ha användning av i kursen som jag ska börja läsa. Jag har bläddrat lite i den och den verkar ganska intressant. Jag har även hunnit fixa en praktikplats som kommer vara i 3 dagar i slutet av kursen.
 
Ikväll blir det kyckling med sting till middag, och efter middagen åker jag till gnistan på buggkurs. Jag har gått buggkurs i 10 veckor tror jag att det är. Och efter min buggkurs stannar jag eventuellt kvar en stund för att dansa lite mer. För från 19.30-22.00 är det fritt för alla att komma och dansa bugg och foxtrot.
 
Dags att göra något vettigt. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0