Farsdag

Det var väldigt mysigt och avslappnande att vara på relaxen i fredags. Vi åt god mat och gick på många bastusittningar. Jag tror jag ska försöka ta mig dit lite oftare, det är skönt att få rå om sig själv ibland.
 
Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst, det är ju farsdag idag. Pappa och Bodil har varit här på farsdagsfika. Vi bjöd på hembakat. Det blev bullar, russinkakor, kolakakor och chokladbollar. Riktigt gott! Och i present fick pappa ett rött vin. Jag hoppas det kommer smaka.
 
Snart ska vi bege oss till Bergom för att fira Jonas mormor som fyller 85 idag. Vi kommer bli bjudna på mat där, så vi får se vad det blir för gott till middag. Skönt att slippa laga mat ibland.
 
Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0