blommor och blad en miljard

 
Träningen gick bra idag. När vi var klara åkte vi hem till mig en stund för jag skulle hjälpa Elin med hennes personliga brev. När hon åkte hem satt jag mig ner och lästa klart det jag ska ha läst på den här första delen av kursen. Imorgon jobbar jag, och när jag kommer hem ska jag sätta mig ner och sammanfatta de tre kapitel som jag läst. Det blir lättare att plugga in allt då när jag ska göra ett prov på hela kursen om ca 10 veckor.
 
Till middag blev det champinjonsoppa och vitlöksbaguetter. Det var väldigt gott. Och efter middagen åkte vi direkt till affären för att handa veckans middagar, och även dom efterlängtade blommorna. Så när vi kom hem planterade jag blommorna och nu står dom så fint i våra fönster. Jag ska försöka fixa en bild så ni får se så snyggt det blev!
 
Jag har även hunnit få igång min dator igen, och uppdaterat den, som jag inte använt på över 6 månader. Så det tog sin tid att fixa det. Jag behöver min dator nu när Jonas använder sin ganska mycket till att plugga. Och jag kommer behöva min ganska mycket nu när jag pluggar också. Det är mycket som ska skrivas och göras. Eftersom min kurs är webbaserad så behövs den verkligen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0