Blender på parken

Igår var jag som sagt på parken för att dansa. Blender spelade och sjöng igår, och dom spelade bra musik. Låtar som man kände igen och några man inte hört tidigare. Det var riktigt roligt igår, och att gå ut och dansa är absolut något jag kommer försöka fortsätta att göra. Så nu hoppas jag att det kommer många bra band till Övik så jag får utnyttja det jag lärt mig.
 
Imorse ringde väckarklockan 9.00, jag var väldigt trött eftersom jag inte kom i säng förän runt 01.30. Men det var bara att pallra sig upp ur sängen för att äta frukost och göra mig i ordning för en jobbdag. Det blev en fem-timmars dag på jobbet idag. När jag kom hem från jobbet slappade jag i soffan en stund medan Jonas lagade hamburgare till middag. Enkelt och gott.
 
Jag ska snart försöka uppdatera mitt cv och mitt personliga brev för kommande jobbsökningar. Jag vill ju inte bara ha ett extrajobb, så jag söker ett tillsvidarejobb för fullt. Jag får helt enkelt se vad det blir. Och om en timme börjar solsidan, det får jag absolut inte missa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0