Bilder på lägenheten

Nu kommer bilderna på lägenheten. Men jag har problem med att få dom i rätt storlek, några bilder blir utdragna medan andra bli ihoptryckta. Men ni ser ju på ett ungefär hur det ser ut hos oss.
Här har ni sovrummet och nya sängen. Och såklart lilla Siri på sin favoritplats.
En liten inredningsdetalj som står ovanför sängen.
Och en liten nallehörna i sovrumsfönstret.
Här har vi då köket som ligger mellan sovrummet och hallen. Ett ganska litet kök, men perfekt om man bara är två.Toaletten är inte så stor den heller. Men här tillbringar man inte så mycket tid, så större behövs inte.
När man kommer in genom ytterdörren så är det här nästan det första man ser. Våran matsal med vårt nya bord. Ett av mina favoritrum, det är ljust och stilrent här.
Har har ni matrummet från en annan vinkel, med syn mot hallen.
Här är vårat tvrum. Kissen i soffan är Virus.
Tvrummet från annan vinkel.
Vår nya supersnygga tavla!Och sist med inte minst så får ni se vårat spritbord som vi gjort av ett gammalt symaskinsbord. Vi har målat underredet svart med gulddetaljer och betsat bordsskivan själva.
 
Då har ni sett bilder från lägenheten. Det enda som fattas är utsikten från balkonen, men den kan ni få se en annan dag, när kan jag inte lova, men snart kan vi hoppas på.

Kommentarer
Postat av: mamsing

Åh, eran fina lägenhet! Skulle helt klart kunna bo i en sån... (kanske går att ordna? Ni har ju extra sängplats i vardagsrummet har jag sett, hihi)

2012-11-14 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0