Uppsala är nästa destination

Hej på er!

Jag har jobbat hela veckan, och det har varit toppen. Trivs himla bra på jobbet, trevliga medarbetare och allt känns bara bra.

Ikväll kommer Elin hit. Hon hoppade precis på tåget från Övik, så vid 17.10 ska jag vara på stationen här i Umeå för att hämta upp henne. Kvällen kommer att innehålla Buzz och bara mys. Imorgon ska jag upp tidigt, även fast jag inte jobbar. Jag och Elin åker nämligen till Uppsala imorgon för att hälsa på mamma i nästan en hel vecka. Vi tar flyget till Arlanda, och därifrån ska vi försöka oss på att ta ett tåg till Uppsala centrum. Vi får gå på stan i Uppsala i ca en timme själva innan mamma kommer. Hon jobbar till 12. Sen på lördag ska vi också upp tidigt, då åker vi till Stockholm för shopping och skansen. Det kommer bli hur mysigt som helst!

Jag längtar så mycket tills jag får träfffa mamma igen!

Kommentarer
Postat av: mamsing

ja men skynda! kooomsi!

2011-09-08 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0