Dag 8, Gotland

Den åttonde dagen var även den sista dagen på Gotland. Båten hem gick på kvällen, så vi hade hela dagen på oss att hitta på något. Vi tog en sväng till Intersports lagerrensning. Jag hittade en fin jacka som är vindtät, och skönt fodrad. Den kommer jag använda när det blir lite svalare till hösten. För än så länge klarar jag mig med sommarjackan.

Sen åkte vi ner på stan för att fördriva tiden. Vi åt middag på Max, och sen åkte vi hem till farmor för att säga hejdå. När vi kom över till fastlandet åkte vi direkt till en lägenhet i Stockholm, där vi stannade några dagar innan vi åkte vidare till Värmland för att hälsa på farfar och vara med på min fasters bröllop.

Här är dom två sista bilderna jag har från Gotlandsresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0