Måndag 9 maj - skuggig balkong och plugg

Hej!

Tråkigt nog har jag inte så mycket att skriva om. Jag vaknade vid 9.30 idag. Åt frukost och tog den lugnt framför datorn i två timmar. Vid 12-tiden satt jag mig med mina böcker ute på balkongen för att plugga lite. Det har varit 18 grader i skuggan idag. Men en sak som är synd med våran balkong är att det är skugga hela långa dagen. Vi har sol en stund på kvällen, men två träd står i vägen, så det är inte mycket sol som träffar balkongen. Nu ska jag ta en dusch och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ta det lugnt och vänta på att en unge i minuten ska börja, gissar jag på.

Hoppas ni haft en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0