Tisdag 3 maj - klippt håret och jobbat

Hej!

Jag har egentligen inte så mycket att säga. Jag har jobbat idag, och efter jobbet skyndade jag mig till Attityd för att klippa några centimeter av håret. Det blev inte så stor skillnad, men tillräckligt för att jag skulle bli nöjd. Imorgon är det jobb som gäller igen. Och efter jobbet ska jag hem och plugga i vanlig ordning. På fredag är jag ledig, så då ska jag lägga ner några timmar på att plugga och på kvällen blir det bio. Jag jobbar hela helgen, men jag vet inte riktigt hur länge det blir. Jag ska tydligen vara själv på söndag, så jag kanske inte behöver vara där så onödigt många timmar om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0