Tisdag 24 maj - min dag

Hej!

Just nu ligger jag i sängen med datorn i knäna. Det finns inte så mycket att göra här, så jag pluggar lite och tittar på big brother live. Jag har även med mig en bok som jag har läst lite i. Skolan idag har gått bra. Dagen kändes lite längre än igår, men det kan bero på att vi började 8 idag istället för klockan 10 som igår. Imorgon är det dax för prov på första och andra kursen, jag hoppas att det kommer gå bra. Men som det känns nu så känns det ganska lugnt. 

Jag börjar bli ganska trött, så jag funderar snart på att lägga mig och läsa lite och kanske släcka lampan runt 22-22.30. Man blir verkligen trött av att ta in en massa ny information i flera timmar och sen fortsätta läsa på hotellrummet, men det är sånt som måste göras för att jag ska klara hela utbildningen med i alla fall Godkänt, men jag siktar såklart högre än G. 

Hoppas ni har det bra och att ni tar hand om era nära och kära. För mig känns det ganska tomt när jag är van att sova bredvid Jonas varje natt, men jag ska bara stå ut två nätter till innan jag får komma hem till Umeå och krama om honom! Saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen!

Jo, nog har jag det jag gör. Men det går nog bra! Det där tror jag att du kommer att klara gallant! Hur känns det med kursen nu då? Tycker du att det känns roligt? Åh vad roligt, vill också se den filmen. Men det får nog bli för mig nästa helg istället eftersom jag åker med familjen till Philadelphia imorgon. Du får berätta hur filmen var :) Ja, nu är det verkligen inte länge kvar. Snart bara 3 månader, tiden flyger verkligen iväg! Saknar dig vännen! Puss o kram <3

2011-05-26 @ 02:09:03
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0