Tisdag 10 maj - jobb och nödvändiga inköp.

Hej!

Idag har jag jobbat, 8-15.15. När jag kom hem hann jag inte göra så mycket innan Jonas kom hem och vi åkte i väg till Ersboda för att handla lite. Vi var på djurmagasinet för att köpa kattmat och kattsand, på Skokanonen köpte jag ett par sommarskor, på Stadium köpte Jonas ett par skor för träning och ett par shorts och på Rusta köpte vi en sån där grön matta som man har på balkonger. Till middag lagade vi makaroner och korv.

Vi fick hem en inbjudan till ett bröllop idag, pappa och Bodil ska gifta sig i sommar när vi är på Gotland, 8 Juli. Det blir nog ett fint bröllop i den Botaniska trädgården.

Det blir jobb onsdag, torsdag, fredag och måndag för mig. Skönt att ha något att göra på dagarna.

Nu ska jag sätta mig med plugget. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0