Söndag 29 maj - morsdag och helgens jobb

Hej!

I fredags jobbade jag. När jag kom hem grillade vi kött och svamp och till det blev det potatisgratäng. Klockan 22.00 var jag, Jonas och Jonas brorsa Tobias på bio för att se Baksmällan 2. Den var bra, men jag var ganska trött, så den hade nog varit roligare om jag varit piggare. Sen åkte vi raka vägen hem för att sova.

Igår klev jag upp vid 8.00 för jag jobbade igår också. Jag slutade runt 16.15. När jag kom hem så var Jonas föräldrar här. Vi beställde hem pizza och senare på kvällen såg vi fotboll på tvn. Tobias har flyttat in här nu och kommer bo här i några veckor tills han är helt klar med skolan. Och eftersom han är allergisk mot katter så fick dom följa med hem till Jonas föräldrar i Övik. Det kommer bli tomt utan dom.

Imorgon ska jag jobba så kvällen kommer vara lugn, jag ska se BB, annars ska jag inte göra någonting speciellt. Eventuellt börjar jag plugga nästa kurs. Ha en trevlig kväll!

Glöm inte era mammor idag, det är morsdag idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D

2011-06-03 @ 01:21:10
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0