Måndag 30 maj - jobb, betyg och film

Hej!

Idag har jag jobbat. Det var väldigt lite att göra på hotellet idag. Jag jobbade 8-12, sen tog jag och en jobbarkompis en tur på stan. Hon skulle köpa en födelsedagspresent till sin sambo. Det blev en träningsväska, jag hoppas han kommer bli nöjd över presenten. Själv så köpte jag rouge och mascara så att jag har till då jag ska sminka syrran och kusinen på balen.

När jag kom hem ringde chefen från Statt i Övik för att berätta att jag får jobba där i sommar. Tyvärr kommer det bara bli ca 8 dagar, men det är ju bättre än inget. Och sen fick jag ett mail om hur det gick på proven i Sundsvall. Det blev mvg, vg och vg, så jag är väldigt nöjd! Jag hade ställt in mig på g, för det är ju bättre att tro att man får lägsta betyd, för då blir man extra glad om man får högre. Det gjorde min kväll, för nu är jag överlycklig att det gick så bra som det gjorde där nere.

Imorgon vet jag inte riktigt om jag kommer jobba eller inte. Min chef skulle höra av sig imorgon, så rätt vad det är så får jag ett samtal när jag ligger och sover, så då är det bara att kliva upp och ta sig till jobbet. På onsdagkväll åker jag till Övik och stannar där till på måndagkväll.

Nu ska jag och Jonas se på Red riding hood här hemma. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0