Måndag 2 maj - helgen som varit, jobb och plugg!

Hej!

Kvällen i lördags var väldigt trevlig! Vi gick till klubben Corona som ligger cirka 15 minuters promenad från oss. Det var en trevlig klubb och större än klubbarna i Övik. Vi kom hem vid 02.30 igen och då var det bara att gå och lägga sig. Vi vaknade upp vid 11-tiden på söndag. Det blev en lugn dag och slappande i soffan. När klockan var runt halv fem åkte vi till Ica Maxi för att handla veckans middagar. Det blir mycket pasta den här veckan, men det blir nog bra ändå, för vi varierar väldigt mycket med tillbehören. När vi kom hem från affären tog vi det lugnt i någon timme innan vi startade en film.

Idag har jag jobbat, 8-14. Resten av veckan kommer också innehålla jobb. Jag tror det är fullt på hotellet hela veckan, så det kommer förhoppningsvis klirra fint på kontot nästa månad. Efter jobbet åkte jag hem och satte mig ner med mina böcker. Kursen som jag läser nu ska jag ha läst klart till på söndag, då jag börjar med min tredje kurs. Så jag ska plugga gärnet så jag kanske får en pluggfri helg, det skulle vara skönt att slippa sitta med det i helgen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se på en unge i minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0