Torsdag 31 mars - dumlekakor

Hej!

Vad tiden går snabbt, imorgon är vi inne på fjärde månaden. Om det fortsätter i den här takten så är det väl snart höst igen. Men jag hoppas att sommaren blir lång och varm!

Idag vaknade jag 7.30, låg kvar i sängen 20 minuter i hopp om att jag skulle somna om, men det gjorde jag inte. Efter frukosten satte jag mig framför datorn en stund, jag ringde ett samtal och tackade nej till en dag med provjobb. Jag har tagit en promenad till affären för att köpa grejer för att baka. Jag har bakat dumlekakor, det är så gott, men jag bakade dom mest för att ha något att bjuda på när Jonas familj kommer hit imorgon och stannar över helgen. Det verkar lugnt på jobbfronten den här helgen, och veckan som varit. Så på lördag ska vi troligtvis till Media markt för att se om vi hittar någon bra-att-ha-grej. Tror vi ska bowla på lördag också, det är ju alltid trevligt att göra något som man inte gör så ofta.

Imorgon ska jag ha ett webbmöte med skolan, sen ska jag städa lägenheten och sen får vi se vad mer jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0