Torsdag 3 mars - jobb och några kilo lättare.

Hej på er!

Jag ska försöka att bli bättre på att blogga, men just nu har jag inte haft ork att göra det.

Idag har jag jobbat, 8-14.30 blev det idag. Medan jag gick från bussen ringde jag mamma för att höra hur det var med mormor idag. Och det lät som det blivit mycket bättre, mormor har fått åka hem (till äldre centret). Så det känns riktigt skönt att höra, det känns nästan som att en sten i hjärtat har lossnat och jag har blivit flera kilo lättare. Nu behöver jag inte vara lika orolig att mormors tillstånd ska förvärras.

Ikväll ska vi se Modos match, imorgon blir det en dag hemma och på lördag och söndag är det jobb som gäller.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0