Torsdag 24 mars - god middag!

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket. Klev upp vid 9-tiden, åt frukost och sen har jag läst igenom lite information om utbildningen. Jag är taggad på att börja läsa nu, men först måste jag göra en studieplanering och köpa hem massor av böcker. Jag har även vattnat blommorna, katterna tycker det är roligt när jag vattnar blommorna för dom följer efter mig till varje rum och varje gång jag fyller vattenkannan. När Jonas kom hem gick vi till tvättstugan och fyllde tre maskiner, och när vi kom upp till lägenheten igen fixade vi fram vår middag som bestod av parmaskinka, sparris, sallad, marinerade vitlöksklyftor och vitlöksbröd. Riktigt gott är det! Hade velat ta en promenad idag, men det blåste så jäkla mycket, så det lockade inte. Jag hoppas på bättre väder imorgon.
Kvällen blir lugn som vanligt, ska se om det är något bra på tv, annars sitter jag nog framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sjökvist

Vad är det för utbildning? :)

2011-03-25 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0