Tisdag 22 mars - vårväder och jobb.

Hejsan!

Igår gjorde jag inte mycket. Dagen var seg och ganska lång. Jag tog en kort promenad efter middagen och sen såg jag top model och en unge i minuten.

Idag åkte vårjackan och vårskorna fram. Det är riktigt skönt att få ta fram lättare kläder, nu hoppas jag att det här vädret kommer hålla i sig. Jag har jobbat idag, 8-13 blev det. Skönt med korta dagar, men samtidigt hade jag gärna jobba någon timme till för pengarnas skull. Ikväll blir det en lugn kväll. Jonas ska till en kompis för att titta på hockeyn, så jag ska kolla på tv.

Man kan tydligen gå in på skatteverkets hemsida för att se om man får tillbaka något på skatten eller måste betala tillbaka, så nu ska jag in och kika.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jaha! Haha ja, kanske det. Vi är runda om kinderna båda två iallafal ;D

2011-03-22 @ 17:57:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film eller dagens låt :)

Det är bara att tipsa om en film eller låt i respektive inlägg :)

Är du med i båda så har du större chans att vinna :)

2011-03-23 @ 12:32:47
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0