Söndag 27 mars - vad som hänt i helgen

Hej!

I fredags åkte vi ner till Övik. När jag kom till mamma så åt vi taco och fikade morotskaka. När jag ätit klart fixade jag mig för att sen gå till Sara och börja förfesta. Vi valde sen att åka vidare till Jonas syrra där Jonas och hans kompisar höll till inför en kväll ute på stan. Kvällen slutade dock väldigt tvärt för det var väldigt mycket folk på Harrys, så vi kände inte för att stå i kö, och på O'learys hade vi inte roligt.

I lördags började vi med att sjunga för min syster Elin för hon fyllde 19. Av mig och mamma fick hon ett clip on-set med löshår, som hon länge velat ha, och som hon tänker ha på studenten. Vi åkte till stan en sväng för att titta på en utställning med tavlor där en av utställarna var mammas kompis. Det var många fina tavlor som jag skulle kunna tänka mig att köpa, men med tanke på priserna hoppar jag över det. Efter stan åkte jag till Bergom och kvällen var väldigt lugn. Till middag blev det grillpremiär, mycket gott!

Idag har vi inte heller gjort så mycket, spelat lite kort och bara tagit det lugnt. Åkte hem vid 18-tiden och nu väntar jag på att big brother ska börja, sen är det dax att hoppa i säng och vila upp sig inför en jobbdag imorgon.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0