Söndag 20 mars - jobb, promenad och handling

Hej på er!

Filmen i fredags var bra, The Adjustment Bureau hette den. Jag är så dålig på att komma ihåg vad filmer heter, men där har ni namnet på den. Det är en sci-fi, romantik.

Igår jobbade jag hela dagen, 9-14.30 tror jag att det blev. Och när jag kom hem lagade vi pasta carbonara, det är så gott! När klockan var runt 18 såg vi på två filmer, 127 timmar och The next three days. Båda två var helt okej.

Idag har jag också jobbat. 9-14, skönt att få komma hem i lagom tid. Bussen gick inte förän 14.20, så jag valde att ta en promenad upp till sjukhuset som tog ca 20-25 minuter. Jag fick vänta i några minuter innan bussen kom till sjukhuset, men det är bättre att ta en promenad och vänta några minuter istället för att vänta 20 minuter.

Snart ska vi göra mat. Tror det blir hamburgare och strips till middag och senare ikväll ska vi iväg och handla inför veckans middagar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag och min vän eller jag och min dotter? hehe :D

2011-03-21 @ 22:10:04
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0