Onsdag 9 mars - cookies och friterat

Hej!

Vaknade vid 8.30 idag. Klev upp, åt frukost och tittade på 112 på liv och död. När klockan närmade sig 14.00 kände jag att det var dax att baka lite. Jag gjorde choklad cookies. Dom ska jag ta ner till Övik och bjuda på på lördag när jag tänkte ha mitt födelsedagsfika. Imorgon ska jag försöka mig på att baka mintrutor. Dom kommer säkert bli goda! Men jag får vänta med att smaka tills på lördag.

När Jonas kom hem började vi med middagen som fick bli friterad kyckling med ris. Det blev faktiskt över förväntan, väldigt gott.

Kvällen kommer spenderas framför tvn, jag ska se sveriges mästerkock och efterlyst, jag och Jonas ska även spela lite skip-bo, och jag hoppas såklart på vinst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0