Onsdag 23 mars - lugn dag med inslag av sysslor

Hej på er!

Idag har jag varit ledig. Vaknade vid 8.45, klev upp, hoppade in i duschen och sen åt jag frukost. Efter frukosten tog jag fram dammsugaren, det blir ganska skitit av att ha katter. Dom leker med löv från blommor, hallmattan är aldrig på sin plats för den är tydligen rolig att leka med. Så fort dom hittar en liten sten ska dom leka med den, så dom stökar ner ganska mycket ibland. Efter en stund framför datorn åkte jag iväg för att köpa en present till min syster som fyller 19 på lördag. Jag tror och hoppas att hon blir glad och nöjd över det hon får. Och efter det åkte jag till djurmagasinet för att köpa mer kattsand. Mer än så har jag inte gjort idag. Resten av kvällen kommer också vara lugn, blir lite tvtittade.

Det har snöat lite här idag, det känns verkligen helt fel! Jag vill ha vår och sommar nu.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0