Måndag 7 mars - städa och glatt besked

Hej!

Idag har jag jobbat 8-16. Många jobbiga rum idag också. Många dubbelrum och många extrasängar. Så idag har jag slitit för tredje dagen i rad. Men resten av veckan ser lugn ut, så imorgon ska jag sova ut så länge jag kan. Jag ska eventuellt baka lite kakor imorgon, eller så blir det någon annan dag. Jag har tänkt ta med mig kakorna till Övk i helgen eftersom jag fyller år på fredag, så jag måste ju ha något att bjuda på när jag tänkt bjuda på fika på lördag.

Idag fick jag ett glatt besked från Umeå kommun, jag ska berätta mer när jag fått mitt antagningsbesked.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad spännande, du får berätta vad det är :) Väldigt nyfiken här! Miss you my friend! <3

2011-03-08 @ 18:47:21
URL: http://liscious.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad kul, berätta, berätta! :)



Jag håller på att plugga upp matte D ^^, Får se hur det går ;)

2011-03-15 @ 20:04:03
URL: http://zomboni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0