Måndag 28 mars - jobb och schema för studierna

Hej!

Idag har jag jobbat, 8-15. När jag kom hem ringde jag till en av dom ansvariga för utbildningen för att få hjälp med mitt schema. Jag måste göra ett schema för att skolan ska veta på ett ungefär hur min studietid kommer se ut, det är även för min skull så jag ser när jag ska vara klar med vad. Och efter lite hjälp blev schemat mycket bra tycker jag. 11/4 ska jag börja med första kursen, men jag får såklart tjuvstarta om jag vill. Men först måste jag få hem alla böcker jag som behöver för att kunna börja med plugget.

Kvällen kommer spenderas framför datorn för att se Modo-Rögle och sen vid 21 ska jag se en unge i minuten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0