Lördag 5 mars - jobbigt jobb

Idag har jag jobbat. Började 9.00 och slutade 14.30. Det är House of metal här i Umeå, så det bor mycket folk på hotellet i helgen. Och i dom flesta rummen bor det folk som har festat. Jag kan lova er att det är inte så kul att jobba helger som denna. Mycket flaskor som ska ut från alla rum, stökigt som bara den och det luktar inte som rosor precis. Imorgon blir det nog ännu värre. Då behöver dom som bor på hotellet inte checka ut fören 18.00 om dom vill. Så har jag otur kommer jag få jobba länge imorgon. Jag tror jag ska börja 11.00 imorgon så slipper man kanske vänta i all evighet på att folk ska åka hem.

Nu ska jag kolla runt på nätet innan hockeyn börjar 18.30. Jag hoppas verkligen att Modo kan vinna ikväll så dom slipper kvala.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen!

Jag önskar också att du hade varit där med mig! Jag såg det, fy fan vad tråkigt! Svårt att förstå, kan säga att jag är glad att jag inte är hemma i Övik just nu :) Saknar dig! <3

2011-03-05 @ 21:57:05
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0