Fredag 18 mars - jobb, bio och utbildning

Hej!

Igår och idag har jag jobbat, 8-15 har det blivit båda dagarna. Jag jobbar även imorgon och på söndag. Jag hoppas det inte blir så långa dagar, för det känns verkligen när man jobbar helg, även fast det kan bli kortare dagar.

Nu har jag fått antagningsbesked från utbildningen jag ska gå. 4 april börjar jag. Jag vet inte om jag vill skriva här redan nu vad det är för utbildning, men om det är någon som är nyfiken får ni fråga privat.

Ikväll är det bio som gäller. Nu kan jag inte namnet på filmen, men jag tror att det är en action/romantik. Jag hoppas och tror att den är bra.

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen!

Vad händer? Självklart vill jag veta, let me know please! :) Miss you <3

2011-03-19 @ 03:26:24
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0