Torsdag 30 juni - cyklat ner på stan

Hej!

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Jag vaknade vid 9.30. Vid 12-tiden gick jag ut i solen och var ute i närmare 2 timmar, men jag fick ingen färg för det. Jag tycker att det är så tråkigt att sitta ute själv, det hade varit mycket roligare om någon vän hade bott här upp i Umeå.

När Jonas kom hem gjorde vi middag och vid 16.30 hoppade vi på cyklarna och tog oss ner på stan. Vi gick på stan i ca 30 minuter innan vi tog oss till bion. Vi såg på Transformers 3. Jag tycker det var bra. Bättre än 2:an men sämre än 1:an men inte långt ifrån. Och efter bion cyklade vi hem igen. Det är ganska skönt att cykla när det är såhär bra väder.

Imorgon jobbar jag 3-4 timmar, och sen bär det av ner till Övik. Äntligen är det juli, och jag är ledig i princip en hel månad. Jag ska jobba 8 dagar dom två sista veckorna i juli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0