Tisdag 28 juni - bilder från midsommar

Hej!

Min midsommarhelg har varit bra. Vi var ett gäng på runt 20 stycken. Många släktingar till mig och min familj och även många vänner. Vi spelade brännboll, kubb och lekte lite lekar. Jag tänkte inte skriva så mycket, istället kommer ett gäng bilder från helgen.


Jonas spelar kubb


Elins pojkvän Robin


Josefin och Elin


Killarna fuskade genom övertramp, så vi tjejer fick gå igenom reglerna


Norris


Elin, Jossan, Robin och Jonas var ute på vattnet i kajaker,
så jag passade på att fota lite med min nya kamera.


Jonas och Robin på ingång


Jossan och Elin på ingång


Vi dödade lite tid genom att spela skip-bo


Vi grillade korv och marshmallows på natten


Här ska man med hjälp av fyra snören styra en krok och flytta
klossarna till en annan stol på kortast tid

Hoppas det var kul att se lite bilder från midsommar!

Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Såklart det var roligt! Fina bilder. Ni har alltid så kul på midsommarafton. Fin tradition.



Kram



/Åsa

2011-06-28 @ 20:17:12
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0