Onsdag 29 juni - Snart bär det iväg.

Hej!

Kom nyss hem från affären där jag köpte jordgubbar och kesella vanilj. Riktigt gott var det! Nu ska jag sätta mig på balkongen och plugga. Jag ska försöka plugga bort så mycket det går så jag inte behöver läsa så mycket när vi är på Gotland, i Stockholm och i Värmland. Vi åker nu på söndag. Och jag kommer inte hem till Norrland förän 18 juli. Så det blir många veckor som jag är på resande fot. Och jag kan nästan lova att det knappt kommer bli något blogginlägg under dom två veckorna, för jag vet inte hur mycket tillgång jag kommer ha till internet. Men då får ni istället ett långt sammandrag eller flera olika inlägg om varje resemål.

Det tar emot att börja plugga nu, men jag har inget val. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0