Onsdag 1 juni - Övik hela helgen!

Hej!

Nu är juni här. Men det märks inte på vädret, för det regnar nämligen här idag. Jag har hört att det ska bli bra väder till helgen, så jag hoppas att det blir så.

Igår gjorde jag inte mycket, jag pluggade lite men satt mest vid datorn. På kvällen när Jonas och Tobias åkte iväg för att träna så städade jag lägenheten och tog en dusch.

Idag ska jag inte heller göra så värst mycket. Jag vaknade 9.45, och snart ska jag plugga lite. Och när Jonas kommer hem från jobbet så åker vi ner till Övik och stannar där tills på måndag. Vi ska eventuellt stanna till i Domsjö för att hämta upp Siri hos veterinären, för hon ska kastreras (eller steriliseras) idag. Stackas liten! Det ska bli kul att få träffa kissarna igen.

Imorgon ska jag och mamma testa balfrisyren på Elin, jag hoppas att hon vet vad hon vill ha och att hon blir nöjd över det vi gör.

Nu ska jag ta tag i plugget! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0