Måndag 20 juni - jobb

Hej!

Jag jobbade hela helgen. I lördags blev det kaos. En tjej som skulle jobba ringde och sjukanmälde sig. Så vi som var på plats och jobbade gjorde minst 25 rum var, så det blev jobb i 8 timmar för dom flesta.

Igår blev det jobb i 6 timmar.

Idag var det också kaos, samma sak som i lördags, en tjej ringde och sjukanmälde sig på morgonen. Så vi var tvungna att ta fler rum än vad som var tänkt och vi lämnade även en hel del rum. Så idag har jag jobbar 7,5 timmar. Och igår köpte jag min första Ben and Jerrys någonsin, och den var riktigt god. Den heter Nordic water peace och innehåller gräddglass med chokladkakbitar, peacemärken med chokladsmak och en virvel av chokladfudgesås. Jag kan tipsa er om att smaka den om ni inte redan gjort det.

Nu är det dax att se på film med Jonas. Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0