Bilder från Elins student och bal.


Glada studenter!


Där bland alla människor står en glad Elin.




Hela familjen Romin.




Elin med sin skylt.


Sen åkte vi upp till Parkskolan för att se när min kusin Madelene tog studenten. Hennes klänning var hur fin som helst!





Sen var det dax för balen, här kommer ett gäng bilder därifrån:


Elin, där jag fixat makeupen och mamma fixat håret och naglarna.


Snygga naglar och den fina väskan.


Lukas och Elin.


Robin och Elin.


Josefin och Elin.


Madelene och Erik. Sminket fixade jag på Madde.


Hoppas ni tyckte att det var kul att se bilderna, för jag har lagt ner en bra stund på att välja ut dessa bilder. Jag hade ca 150 bilder att välja på, så det var inte det lättaste.

Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Jättefina bilder och snyggt sminkjobb. Både du och Elin är lika snygga som er mamma!



/Åsa

2011-06-20 @ 20:07:51
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0