Torsdag 6 januari

Hej!

Tråkigt nog har jag blivit usel på att blogga. Det händer så lite i mitt liv, så det finns inte så mycket att berätta. En sak kan jag i alla fall säga. Igår var jag på skolan för att utföra ett uppdrag. Min lärares dotter har ett projekt där hon ska göra en kulturkalender. Hon gör uppsättningar som representerar olika länder, och vi i klassen har fått i uppdrag att sminka hennes modeller. Jag fick sminka Egypten och jag tycker att det blev riktigt bra, ska bli kul att se bilder på det sen.

Idag vaknade jag och Jonas runt 10-tiden. Vi klev upp och åt frukost och sen började vi städa. Nu är det gjort och om en stund ska vi ut på media markt för att byta en grej som är trasig, sen vet jag inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda. Vi ska troligtvis handla inför nästa vecka, så det är bortgjort.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0