Torsdag 20 januari

Idag var det dax att kliva upp 06.45 för att äta frukost och göra sig i ordning för dagens arbete. Tog bussen 07.40 in till stan. Var på hotellet klockan 08.00. Jobbade på så snabbt jag kunde för att hålla tiderna på rummen. Var klar vid 14.30, men egentligen hade det varit bättre om jag hade varit klar vid 13.30. Men sånt händer. Skulle vagnarna med sängkläder mm vara fyllda när jag kommer till jobbet skulle jag kunna börja på en gång. Men alla fyller inte på vagnarna när dom slutar så jag måste börja dagen med att fylla vagnen med sängkläder och övrigt som ska ligga på vagnen innan jag börjar med rummen och det tar ca 30 minuter. Så där går 30 minuter till spillo. Så egentligen skulle jag bara ha varit 30 minuter efter i tidsplanerna.

Ikväll ska vi till Jonas bror för att se när Modo spelar. Jag hoppas såklart på vinst.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska testa det :) Så kan jag skriva sen hur det blev :)

Det var ju inte överdrivet mycket socker i så tycker det borde bli bra ändå :)

2011-01-21 @ 12:34:21
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0