Tisdag 4 januari

Hej på er! Den här veckan blir en lugn vecka för mig. Idag har jag inga större planer än att tvätta från klockan 16. Och sen ikväll är det hockey som gäller. Imorgon ska jag till skolan för att sminka ett modell till ett projekt som min lärares dotter har. På torsdag är Jonas ledig, så då ska vi kanske ta en sväng till Media markt för att kika lite. Och på fredag ser det ut att inte hända någonting. Måste skicka ett sms till min chef och kolla om jag får jobba något snart. Jag har nämligen ett mål att spara pengar till en Thailandsresa över nästa jul och nyår. Så nu vill jag tjäna pengar och spara så jag kommer iväg!

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Det låter som ett mycket bra sparmål! Thailand rekommenderar jag varmt.

2011-01-04 @ 11:45:06
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0