Tisdag 18 januari

Hej på er!

Det händer inte mycker här när jag inte jobbar. Igår tog jag det bara lugnt, när Jonas kom hem lagade vi makaroner och köttbullar och sedan blev det en tur till affären för att handla veckans middagar. Idag blir det bakpotatis och kycklingröra till middag. Det blir säkert gott. Och efter middagen blir det en promenad i det fina och milda vädret.
På torsdag är det dax för jobb på Winn igen. Skönt att få tjäna lite pengar och göra något annat än att bara vara hemma.
Tror jag ska ta tag i att fixa CV och personligt brev imorgon så jag kan gå runt och söka lite jobb. Skulle vara kul att få ett jobb inom makeup.




Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Vad i hela världen är kycklingrör? Och vad kul med en bild på katterna.



/Åsa

2011-01-18 @ 15:00:33
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilka söta katter, längtar tills jag får träffa dig och katterna :) Miss you hun! <3

2011-01-19 @ 04:18:34
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0