Tisdag 11 januari

Hej!

Idag och imorgon har jag blivit lovad att jobba på hotell Winn, och det känns riktigt bra. Jag trodde att det skulle kännas jobbigt att komma tillbaka efter att jag varit ledig så länge, men det gick faktiskt bra. Det jobbigaste var väl att jag sov så dåligt i natt. Jag tror nästan att jag vaknade en gång i timmen.

Igår efter middagen tog jag och Jonas en promenad runt området här. Och när vi gick förbi affären sprang jag in för att hämta ut ett paket. Pakteten var från eleven.se och innehöll en palett med 66 läppstift. Den kommer säkert väl till användning i skolan och vid uppdrag. Men det negativa är att varje färg innehåller sån liten mängd. Hade inte varit helt fel om varje dutt med färg var lite större. Men jag får i stället försöka vara försiktig och inte ta för mycket i onödan.

Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Men det är väl typiskt. Man sover ofta sämre när man vet att man ska upp tidigt, och särskilt när man varit ledig.

2011-01-11 @ 15:00:57
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0