Snart i Övik

Sitter i bilen på väg ner till Övik, tror vi snart är framme. Jag har turen att mitt mobila bredband fungerar så att vi kan lyssna på musik i bilen, eftersom radion inte vill sammarbeta. Jag tror att det är glapp i någon kabel. Jag kommer inte blogga så mycket i helgen. Ikväll är det födelsedagsmiddag och fika som gäller. Jonas syrra fyllde år i tisdags, och på torsdag fyller Jonas år. Jag hoppas och tror att han kommer bli glad för presenten han ska få av mig. Men jag kan inte säga vad det är förän på torsdag då han får öppna den. Imorgon är det födelsedagsfest som står på schemat. Vi ska till Jonas syrras lägenhet i stan, sen blir det Harrys. Men på dagen ska jag träffa mamma och ta en svängom på stan. Ska bii kul att se om allt är sig likt där. På söndag blir det en slappardag, och sen på eftermiddagen bär det av hem till Umeå igen.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0