Onsdag 19 januari

Vaknade vid 8.30 idag. Jag klev upp, åt frukost och satte mig här för att kolla lite grejer. När klockan närmade sig 11 testade jag lite av mina idéer till slutfotograferingen och sen hoppade jag in i duschen. När jag duschat klart kollade jag receptet till glassen och när håret var någorlunda torrt tog jag mig ut i det fina vädret. Jag gick till affären och tog en lite längre sväng hem. Jag hade solen i ögonen så jag tror jag lyckades snappa åt mig lite d-vitamin. Det var riktigt skönt ute, och träden är så fina när dom är fulla med frost. Tyvärr hade jag inte kameran med mig ut, så jag tog två kort från lägenheten.

Ikväll blir det lax och potatis till middag, och senare ikväll ska vi smaka glassen. Jag hoppas att den blev god!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0