Onsdag 12 januari

Igår somnade jag vid 22.00. Jag var hur trött som helst efter en dålig natts sömn och några timmar på jobbet. Och i morse när jag vaknade var jag mycket piggare. Jag åkte i väg till jobbet som börjar 8.00, och vid 13.30 var det dax att sluta. Jag trivs faktiskt himla bra med att jobba på hotell. Det kan vara lite slitigt att göra samma sak, rum efter rum. Men när man närmar sig slutet av dagen känns det som man gjort en bra insats, och hoppas att gästerna ska trivas på rummet man städat.

Imorgon är det dax för skola igen. Jag längtar alltid lika mycket varje gång. Men tråkigt nog är det bara två helger med träffas kvar. Det är den här helgen och en helg i slutet av februari. Men då är jag klar och redo för nya utmaningar!

Till middag blir det älgstek med potatisgratäng, det blir säkert riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0