Måndag 31 januari

Sista dagen på första månaden 2011.

Helgen har varit toppen! I fredags åkte vi till Övik för att stanna hela helgen. Var framme vid 17.30 tror jag. Till middag blev det taco, och det är ju så himelskt gott. Till efterrätt blev det tårta eftersom Jonas syster har fyllt år och nu på torsdag fyller Jonas år. Kvällen tillbringade vi framför tv:n, jag har för mig att vi såg någon film.

I lördags klev vi upp vid 09.30, vi åt frukost och sen åkte jag hem till min mamma. Jag, mamma och min syster Elin tog en sväng på stan, och där träffade vi på Idolerna från Idol 2010. Minnah, Olle och Geir (stavning?) knäppte vi kort med, innan jag gick till frisören för att boka en tid för klippning av min lugg. När jag fått en tid 14.00 så gick vi ner till Cubus för att kika runt och sen vidare till Waynes för en lunch. Jag fick slänga i mig lunchen för att hinna till min klipptid. När vi var klara på stan var det hem till mamma för att fixa mig i ordning inför kvällens festligheter. Jonas syrra hade en födelsedagsfest som var riktigt trevlig. Och när klockan närmade sig 23 var det dax att ta oss ner till Harrys. Och efter en timme kom Idolerna till Harrys också, men dom höll sig på övervåningen. Och när klockan var runt 00.40 var alla trött och less så vi tog en promenad till Max för lite nattmat och sedan iväg till Bergom för att sova.

Söndag blev en lugn dag med slappande framför tv:n. God middag, och sen hem till Umeå igen. Var hemma vid 20.15. Tittade på time out och Wallander och sen var det tid för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0