Måndag 24 januari

Idag är det fem plusgrader ute, så när Jonas kommer hem från jobbet och vi ätit vår middag så tar vi på oss skorna och går ut på en promenad. Idag har jag gjort glass igen. Väldigt gott! Jag kände att det var bättre att göra glass igen istället för att philadelphiaosten skulle slängas. Fick ett sms från min chef på hotellet, jag ska jobba tisdag, onsdag, fredag och eventuellt torsdag. Så det blir skönt att få jobba nästan varje dag den här veckan.

Imorgon ska vi ta Virus till veterinären, han ska kastreras. Så förhoppningsvis kommer han bli ännu mysigare än vad han redan är.

Ikväll är det några bra program. Det är nämligen top model 15 och rum för en stjärna med Simon och Tomas. Så kvällen spenderas framför tv:n men en skål i handen innehållande hemmagjord glass.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0