Fredag 21 januari

Hej på er! Modos match gick bra igår, dom vann med 4-0.

Idag händer det inte mycket. Det är tråkigt väder, så jag har ingen lust att ta en promenad. Tror jag ska städa lite här idag. Katterna leker ju med blad från våra blommor, så det ligger torkade blad lite här och där på golvet. Det kan vara skönt med en nystädad lägenhet inför helgen. Inte för att vi ska göra något speciellt i helgen, men ändå.
Ikväll tänkte vi göra tackokyckling till middag och kvällens fredadsmys kommer bestå av grönsaker och dipp. Det är ju himla gott, och näst intill helt nyttigt. Och till det ska vi trligtvis se någon film, helst en komedi om jag får välja.

Längtar till nästa helg då det bär av mot Övik, då får jag se till att träffa lite släkt och vänner. Har inte varit hemma sen nyårs helgen.

Nu ska jag ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0