Dag 18

Idag (söndag) var det dax för sista dagen på den här helgen. Vi började klockan 9.00 för att göra ett teoriprov. Jag hoppas verkligen att det gick vägen. Det kändes bra, men rätt vad det är så missuppfattade man någon fråga och skrev helt fel. Efter provet bjöd vår lärare på fika, mycket gott var det! Och medan vi fickade gick vi igenom lite vad man ska tänka på när man söker jobb, och vi fick ställa frågor om allt inom utbildningen och framtiden. Efter lunchen gick vi igenom hur slutfotograferingen kommer att gå till. Vilken ordning det ska fotas, och förhoppningsvis får vi tiderna snart så man kan förbereda sig ännu mer inför den dagen. Får jag några lediga dagar fram över måste jag se till att testa mina idéer på mig själv så jag vet att det funkar att göra.

Jag tycker att det känns jättetråkigt att det snart är slut på skoltiden. Jag kan inte riktigt fatta att jag snart är färdig utbildad makeup artist. Men det är verkligen sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0