Dag 17

Skolan började klockan 12 i lördags. Vi började med genomgång av hur man gör en drag queen sminkning. Sen fick vi testa på att vaxa över varandras ögonbryn för att veta hur vi skulle göra när killarna skulle komma till skolan. När klockan var 14 kom killarna för att omvandlas till kvinnor. Det var riktigt roligt att se hur otroligt bra det faktiskt blev. Vissa av killarna vågade till och med ta på sig kvinnokläder för att leva ut sina roller som kvinnor. Peruker åkte på allas huvuden och sedan fotades det för att vi i klassen ska ha några bilder och minnen. Tyvärr vill jag inte lägga upp några bilder här eftersom jag inte vet om det är tillåtet. Men jag blev nöjd med resultatet!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du måste skicka till mig bara så att du vet! :) Miss you friend! <3

2011-01-17 @ 04:09:01
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0